לפני כמה ימים סמנכ"ל הכספים בחברת חוצה ישראל סיים את תפקידו. סמנכ"ל הכספים ניהל את המכרז שבו זכיתי והיה המנהל שאליו דיווחתי בחברה.
כאשר הגעתי לחברה אתמול חיכה לי מחזיק הספרים האייקוני הזה ולידו פתק שריגש אותי אף יותר.
בפתק נכתב: ״ניצן היקר, רק לפני מספר חודשים התחלת לעבוד עם החברה כיועץ בתחום המחשוב. תחום עבודה קריטי לחברה.
נועם הליכותיך מחד והמקצועיות הרבה שלך מאידך הפכו אותך תוך זמן קצר לחלק ממשפחת חוצה ישראל.״
בתור עצמאי, לא תמיד מקבלים פידבקים מלקוחות. כן, ההנחה היא שאם לקוח משלם לי על שירותיי אז הוא מרוצה. ובכל זאת, כמו ששרה יהודית רביץ (וכתב יעקב גלעד):
"...אבל לרוב מילה טובה
מיד עושה לי טוב
רק מילה טובה
או שתיים לא יותר מזה."
מאחל לעצמי שתמיד יהיו לי לקוחות כאלה.
Comentários